RTVS sprostredkovala v sobotu 30. mája v talkshow Experiment špeciál priamy prenos pilotovaného letu z americkej Floridy. Štart vesmírnej misie Demo-2 s ľudskou posádkou prilákal k obrazovkám RTVS 199.000 divákov s podielom na trhu 9,2 percenta v cieľovej skupine 12+, čím sa relácia stala najsledovanejším tohtoročným programom Dvojky mimo športových prenosov.
Už prvý pokus vstredu 27. mája si pozrelo 98.000 divákov ana Dvojke patril knajsledovanejším programom dňa. Let sa nakoniec pre nepriaznivé počasie neuskutočnil apreložil sa na sobotu. Diváci aj pri druhom pokuse zažívali napätie do poslednej chvíle, keďže hrozilo, že sa štart pre počasie opäť presunie. RTVS bola pripravená aj na tretí pokus.
Včase najsledovanejšej minúty sobotného vysielania Experimentu špeciál bolo pri obrazovkách Dvojky 306.000 divákov. Na Facebooku RTVS aDvojka má stream sobotného vysielania doposiaľ vyše 61.000 pozretí. Stredajší priamy prenos na Facebooku má podnes viac ako 21.000 pozretí.