Čína plánuje vyčleniť 5 000 kín na premietanie propagandistických filmov. Návštevnosť plánuje podporiť skupinovými vstupenkami, zľavami a inou finančnou podporou.
Čína je po USA druhým najväčším filmovým trhom na svete. Zisky z predaja vstupeniek tam v minulom roku stúpli o 13,5 percenta na viac než 8,6 miliardy dolárov. Z toho 54 percent tvorili čínske filmy, pričom k najúspešnejším patril nacionalistický akčný triler známy pod anglickým názvom Wolf Warrior 2. Vládna komunistická strana sa snaží podporovať vznik ďalších snímok s vlasteneckou tématikou, pričom kontroluje scenáre i udeľovanie povolení na nakrúcanie.
V rámciČínyWolf Warrior 2zarobil gigantických874 miliónov dolárova stal sa tak najzárobkovejším čínskym filmom adruhou najzárobkovejšou snímkou v rámci jedného trhu. Prvenstvo v súčasnej dobe držíStar Wars: The Force Awakensso svojimi 936 miliónmi v Severnej Amerike.Ako jediný nehollywoodsky film sa zároveň druhý Wolf Warrior zaradil do zoznamu100 celosvetovo najzárobkovejších snímiek všetkých čias.