Miesto kľudu. Máš ho doma, tak s ním niečo urob!

21.11.2018ZaujímavostiToaleta je miestom kľudu. To, čo človek prijal a strávil, tu opäť vylúči. V spoločnosti je to ale stále tabuizovaná téma opradená hanbou. HORNBACH odkrýva tajomstvá toaliet a povyšuje vykonávanie potreby na niečo viac, než len na nutnosť. Trávenie predstavuje ako kreatívny proces a návštevu toalety ako akt telesného a duševného zastavenia sa. Výsledkom je vytvorenie zážitkovej inscenácie toalety, kde sa po použití aktivujú všetky ľudské zmysly.
Zdieľaj na FacebookuPošli e-mailomDiskutuj

V októbri 2018, v centre Berlína, sa na túto dokonalú toaletu posadilo 100 pozvaných hostí a prelomili toto tabu. Ich myšlienky a zážitky boli zvečnené v krátkom dokumentárnom filme, kde HORNBACH dáva tomuto Miestu kľudu hlas. Ukazuje tak, či je možné dokázať s kreativitou a sortimentom, ktorý ponúka, a inšpiruje k tomu, aby aj k toalete ľudia pristupovali kreatívne. Takéhoto kroku je totiž schopný iba HORNBACH.

„Je na čase o tom hovoriť,“ hovorí HORNBACH a stavia výnimočnú toaletu zo sortimentu, ktorý ponúka. Výsledkom je Miesto kľudu ako oltár, ktorý stojí v kaplnke. Jeho použitie nie je ľahké popísať, ale musí sa zažiť. Preto v októbri 2018, v centre Berlína, sa na túto dokonalú toaletu posadilo 100 pozvaných hostí a prelomili toto tabu. Ich myšlienky a zážitky boli zvečnené v krátkom dokumentárnom filme, kde HORNBACH dáva tomuto Miestu kľudu hlas.

Vyprázdňovanie v troch dejstvách

Použitím toalety sa vyprázdňovací akt odohráva v troch dejstvách:

Akt prvý – Vnútorný ústup: Toaleta je tichým úkrytom, kde si čítame noviny alebo chceme byť na chvíľu sami, chceme sa zregenerovať a na chvíľu si odpočinúť.

Akt druhý – Tráviaci proces: V bruchu je centrum trávenia, ktoré má každý človek iné. Prijaté jedlo prechádza telom, ktoré je napríklad ovplyvnené stresom.

Akt tretí – Finálne uvoľnenie: Toaleta je i miestom vnútorného kľudu, úľavou, ukľudnením a porozumením sebe samému.

Toaleta nie je tabu

S Miestom kľudu vyťahuje HORNBACH v spolupráci s agentúrou Heimat túto tabuizovanú tému na svetlo. „Pre nás bolo dôležité predstaviť návštevu toalety ako akt telesného a duševného zastavenia sa, ako aj s spirituálnej očisty, aby došlo k uvoľneniu zábran a otvoreniu dialógu. Preto sme toaletu zinscenovali ako oltár v katedrále,“ hovorí Corbinian Hennies, zodpovedný Kreatívny riaditeľ agentúry Heimat.

Máš ho doma. Daj do toho maximum

Najmä v hektickom a rýchlo sa meniacom svete je dôležitá potreba kľudu a pozastavenia sa. „Toaleta môže byť príjemným miestom, kde nájdeme kľud. Preto by sme ich mali vytvoriť tak, aby sme ich navštevovali radi,“ hovorí Thomas Schnaitmann, vedúci marketingu pre Nemecko a medzinárodnú marketingovú komunikáciu spoločnosti HORNBACH. „Tým, že znova ukážeme, čo je možné dokázať s kreativitou a sortimentom HORNBACH, chceme ľudí inšpirovať k tomu, aby sami pristupovali kreatívne k svojmu Miestu kľudu. Našim posolstvom je: „Máš ho doma. Tak s ním niečo urob!“ Takéhoto kroku je totiž schopný iba HORNBACH.“

- reklamná správa -

Zdroj: PR článok 

Foto: Hornbach, Video: Hornbach

Tagy: Hornbach

Zdieľaj na FacebookuPošli e-mailomDiskutuj