Piatok26. apríl 2024, meniny má Jaroslava, zajtra Jaroslav

Miesto kľudu. Máš ho doma, tak s ním niečo urob!

Zobraziť galériu (4)

Toaleta je miestom kľudu. To, čo človek prijal a strávil, tu opäť vylúči. V spoločnosti je to ale stále tabuizovaná téma opradená hanbou. HORNBACH odkrýva tajomstvá toaliet a povyšuje vykonávanie potreby na niečo viac, než len na nutnosť. Trávenie predstavuje ako kreatívny proces a návštevu toalety ako akt telesného a duševného zastavenia sa. Výsledkom je vytvorenie zážitkovej inscenácie toalety, kde sa po použití aktivujú všetky ľudské zmysly.

Voktóbri 2018, vcentre Berlína, sa na túto dokonalú toaletu posadilo 100 pozvaných hostí aprelomili toto tabu. Ich myšlienky azážitky boli zvečnené vkrátkom dokumentárnom filme, kde HORNBACH dáva tomuto Miestu kľudu hlas. Ukazuje tak, či je možné dokázať skreativitou asortimentom, ktorý ponúka, ainšpiruje ktomu, aby aj ktoalete ľudia pristupovali kreatívne. Takéhoto kroku je totiž schopný iba HORNBACH.

„Je na čase otom hovoriť,“ hovorí HORNBACH astavia výnimočnú toaletu zo sortimentu, ktorý ponúka. Výsledkom je Miesto kľudu ako oltár, ktorý stojí vkaplnke. Jeho použitie nie je ľahké popísať, ale musí sa zažiť. Preto voktóbri 2018, vcentre Berlína, sa na túto dokonalú toaletu posadilo 100 pozvaných hostí aprelomili toto tabu. Ich myšlienky azážitky boli zvečnené vkrátkom dokumentárnom filme, kde HORNBACH dáva tomuto Miestu kľudu hlas.

Vyprázdňovanie vtroch dejstvách

Použitím toalety sa vyprázdňovací akt odohráva vtroch dejstvách:

Akt prvý – Vnútorný ústup: Toaleta je tichým úkrytom, kde si čítame noviny alebo chceme byť na chvíľu sami, chceme sa zregenerovať ana chvíľu si odpočinúť.

Akt druhý – Tráviaci proces: Vbruchu je centrum trávenia, ktoré má každý človek iné. Prijaté jedlo prechádza telom, ktoré je napríklad ovplyvnené stresom.

Akt tretí – Finálne uvoľnenie: Toaleta je imiestom vnútorného kľudu, úľavou, ukľudnením aporozumením sebe samému.

Toaleta nie je tabu

SMiestom kľudu vyťahuje HORNBACH vspolupráci sagentúrou Heimat túto tabuizovanú tému na svetlo. „Pre nás bolo dôležité predstaviť návštevu toalety ako akt telesného aduševného zastavenia sa, ako aj sspirituálnej očisty, aby došlo kuvoľneniu zábran aotvoreniu dialógu. Preto sme toaletu zinscenovali ako oltár vkatedrále,“ hovorí Corbinian Hennies, zodpovedný Kreatívny riaditeľ agentúry Heimat.

Máš ho doma. Daj do toho maximum

Najmä vhektickom arýchlo sa meniacom svete je dôležitá potreba kľudu apozastavenia sa. „Toaleta môže byť príjemným miestom, kde nájdeme kľud. Preto by sme ich mali vytvoriť tak, aby sme ich navštevovali radi,“ hovorí Thomas Schnaitmann, vedúci marketingu pre Nemecko amedzinárodnú marketingovú komunikáciu spoločnosti HORNBACH. „Tým, že znova ukážeme, čo je možné dokázať skreativitou asortimentom HORNBACH, chceme ľudí inšpirovať ktomu, aby sami pristupovali kreatívne ksvojmu Miestu kľudu. Našim posolstvom je: „Máš ho doma. Tak sním niečo urob!“ Takéhoto kroku je totiž schopný iba HORNBACH.“

- reklamná správa -

Viac o téme: Hornbach
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu